Relacja z wyjazd do Zakopanego

Członkowie Stowarzyszenia Przyjaciół Łęgu Tarnowskiego oraz członkinie Koła gospodyń ‚U Marysi’ zamykają sezon turystyczny wyjazdem w góry.

W minioną sobotę bladym świtem wyjechaliśmy do Zakopanego. Tym razem zamiast trudnego szlaku (poprzedni wyjazd obejmował podejście na Trzy Korony) wybraliśmy się na łatwy i zarazem obfitujący w piękne widoki spacer przez Dolinę Kościeliską. Postój w korku nie zgasił naszego zapału, zaś pogoda udała się wyśmienita.

Po kilku godzinach na szlaku, wybraliśmy się na zakupy na najpopularniejszą ulicę w Zakopanem. Dla części uczestników wyjazdu była to pierwsza wizyta w tym mieście i każdy chciał zaopatrzyć się w skromną pamiątkę.

W drodze powrotnej zrobiliśmy postój przy pewnej bacówce, gdzie rozpaliliśmy grilla oraz ognisko. Największym zainteresowaniem, poza kiełbaskami rzecz jasna, cieszyły się pieczone na grillu oscypki. Po posiłku wróciliśmy do autobusu i ze śpiewem na ustach (towarzyszącym nam przez całą drogę) wróciliśmy do Łęgu Tarnowskiego.